اطلاعات عمومی شهر تهرانجاذبه های گردشگری تهرانکسب و کارهاهتل های تهران

ارزان‌ترین ویلاهای تهران

ممکن است شما جز آن دسته از افرادی باشید که در طول ماه به دلایل مختلف کاری، درمانی و یا حتی تحصیلی، بارها به تهران سفر می‌کنند. اجاره اقامتگاه ارزان می‌تواند هزینه‌های سفر را تا حدود بسیار زیادی کاهش دهد. در این صورت ترجیح شما این است که برای اقامت به دنبال ویلاها و یا سوئیت‌های ارزان قیمت بروید.

برخلاف تصور عده‌ای از مسافران اقامتگاه ارزان لزوما یک اقامتگاه بی کیفیت نیست؛ بلکه در کلانشهرها هنوز هم می‌توان واحدهای اقامتی ارزان قیمت با کیفیت خوب پیدا کرد و از سفر لذت برد. اقامتگاه‌هایی که در عین تمیزی با فراهم کردن امکانات مورد نیاز مسافران از آن‌ها میزبانی می‌کنند و اجاره بهای بسیار کمتری به نسبت ویلاها و یا هتل‌های لوکس و درجه یک دارند.

در این مطلب به سراغ سوییت‌های ارزان قیمت تهران رفتیم که علاوه بر خدمات با کیفیت و تمیزی اقامتگاه، اجاره بهای مقرون به صرفه‌ای هم دارند.

اجاره اتاق چوبی در اقامتگاه بومگردی در امامزاده قاسم 

به طور کلی اقامتگاه های بومگردی جزو ارزان‌ترین اقامتگاه‌ها برای اجاره در سفر تهران هستند البته به نسبت شهرهای مرکزی در شهری مثل تهران اقامتگاه بومگردی زیادی برای اجاره در دسترس نیست، اما همین یکی دو مورد هم به نسبت آپارتمان‌های مبله از اجاره بهای کمتری برخوردار هستند.

واحد مذکور نزدیکترین اقامتگاه بومگردی به تهران است که در حدود ۱۷ کیلومتری از تهران واقع شده است. در مسیر رسیدن به این اقامتگاه از روستای دره باغ می‌گذرید و از آنجا به بعد باغات روستایی اطراف شما را در بر می‌گیرند. همین هم باعث شده تا این اقامتگاه برای گذراندن تعطیلات آخر هفته گزینه مناسبی باشد.

اگر ساکن پایتخت هستید و یا اگر از شهرستان برای سفر به تهران آمدید، این اقامتگاه می تواند گزینه مناسبی برای اجاره در نزدیکی تهران باشد.

طبیعت بکر اطراف اقامتگاه باعث شده تا این خانه روستایی به محلی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته حوالی پایتخت تبدیل شود. از این اقامتگاه تا رودخانه سنگان تنها ۷۰ متر و تا آبشار سنگان ۳ کیلومتر دارید. مبلغ اجاره بها برای اقامت در این خانه روستایی به ازای هر شب از ۴۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

اجاره آپارتمان مبله در شریعتی 

این آپارتمان مبله در محدوده شریعتی یکی دیگر از گزینه‌هایی است که می‌توانید برای اقامت ارزان قیمت در تهران انتخاب کنید.

این آپارتمان با زیربنای ۶۰ متر در طبقه دوم یک ساختمان نوساز قرار دارد. پس از اجاره فضای داخلی به صورت دربست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و لازم به ذکر است که واحد مذکور پارکینگ اختصاصی جهت پارک خودرو ندارد.

دسترسی مناسب این اقامتگاه به بزرگراه صیاد، امام علی، خیابان شریعتی و دسترسی سریع به ایستگاه مترو هفت تیر و ایستگاه بی آر تی باعث شده تا این واحد اقامتی یکی از محبوب‌ترین آپارتمان‌های مبله ارزان قیمت برای اجاره در تهران باشد.

مبلغ اجاره بها برای اقامت در این آپارتمان به ازای هر شب از ۴۲۰ هزار تومان شروع می‌شود.

اجاره آپارتمان مبله تک خواب در افسریه

یکی دیگر از مناطق ارزان قیمتی که می‌توانید برای اقامت در سفر تهران انتخاب کنید، محدوده افسریه است.این محله جنوبی با دسترسی بسیار راحت به مهم‌ترین مراکز شهری در تهران به یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامت در سفر تهران تبدیل شده است‌.

این واحد اقامتی با صد متر زیربنا و ظرفیت پذیرش دو نفر به صورت دربست و بدون پارکینگ اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

مبلغ اجاره بهای این واحد مبله در افسری به ازای هر شب از ۴۴۹ هزار تومان شروع می‌شود.

اجاره سوئیت در مهمانسرای مهر تهران 

مهمانسرای مهر یک مهمانپذیر ارزان قیمت اما تمیز واقع در محدوده نازی آباد تهران است که می‌توانید برای اقامت ارزان در سفر تهران روی آن حساب کنید. سوئیت‌های این اقامتگاه به صورت دربست با حیاط اشتراکی و بدون پارکینگ در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. مهمانسرای مهر در مجموعه ۱۷ اتاق دارد که تعدادی از آنها در زیر همکف و باقی در طبقه همکف و طبقه اول مهمانپذیر قرار گرفته‌اند.

مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه جداگانه از خدمات اضافی مانند سر‌و صبحانه در سوییتشان بهره‌مند شوند.

هزینه اجاره بهای این مهمانپذیر در تمام طول هفته به ازای هر شب اقامت ۴۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

اجاره سوئیت ۲۰ متری در زعفرانیه

همانطور که میدانید محدوده زعفرانیه یکی از بهترین مناطق تهران برای اقامت کوتاه مدت در سفر به پایتخت است. واحد اقامتی فوق با ۲۰ متر زیربنا در طبقه زیر همکف در یک ساختمان سه طبقه در محدوده زعفرانیه قرار دارد. 

این واحد به صورت دربست با حیاط اشتراکی و بدون پارکینگ اختصاصی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد پیش از اجاره این واحد به این نکته توجه داشته باشید که به دلیل شلوغ بودن منطقه وضعیت پارک خودرو بیرون اقامتگاه نامشخص است. پس اگر خودروی شخصی دارید این اقامتگاه نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

اجاره بهای بسیار مناسب و همچنین دسترسی ۱۵ دقیقه از ساختمان این اقامتگاه تا ایستگاه مترو تجریش باعث شده تا این واحد اقامتی به یکی از محبوب‌ترین واحدهای اقامتی در محدوده زعفرانیه تهران تبدیل شود.

باید اضافه کنیم که مبلغ اجاره بها برای اقامت در چنین واحدی به ازای هر شب تنها ۴۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

اجاره سوئیت در سبلان شمالی 

یکی دیگر از گزینه‌هایی که می‌توانید برای اجاره سوییت ارزان در تهران انتخاب کنید اجاره یک سوئیت ۳۰ متری در محدوده سبلان شمالی تهران است.

واحد مذکور در ساختمان دو طبقه با نمای سیمان سفید در طبقه زیر همکف در محله سبلان شمالی واقع شده و به صورت دربست با حیاط اشتراکی و بدون پارکینگ در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود.

همچنین بد نیست اضافه کنیم که امکان پارک خودرو در بیرون ساختمان با امنیت کافی وجود دارد.

مبلغ اجاره بهای این سوئیت نسبت به امکانات و موقعیت مکانی آن بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید تنها با پرداخت ۴۵۰ هزار تومان به ازای هر شب در این واحد نقلی با دسترسی عالی در تهران اقامت داشته باشید.

اجاره آپارتمان تک خواب مبله در هنگام

این واحد اقامتی یک آپارتمان تک خواب مبله است که در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه در خیابان هنگام تهران قرار دارد.

واحد فوق با ۶۵ متر زیربنا و ظرفیت پذیرش ۲ تا ۳ نفر به صورت دربست با حیاط اشتراکی و بدون پارکینگ در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود.

همچنین مبلغ اجاره بهای این سوئیت به ازای هر شب تنها ۴۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که این مبلغ در روزهای آخر هفته تا ۵۵۰ هزار تومان افزایش پیدا می کند.

اجاره آپارتمان تک خواب در تهرانپارس 

شاید تصورتان بر این باشد که در محدوده‌ای مانند تهرانپارس امکان پیدا کردن سوئیت ارزان قیمت تقریباً صفر است، اما فراموش نکنید که همیشه امکان پیدا کردن واحد های اقامتی خوش قیمت در محله های خوب هم وجود دارد.

برای مثال واحد فوق یک آپارتمان مبله ۴۰ متری در طبقه همکف یک ساختمان سه طبقه در محدوده تهرانپارس شرقی است که به صورت دربست و بدون پارکینگ در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد؛ البته حضور نگهبان ۲۴ ساعته و دوربین مداربسته در اطراف ساختمان باعث شده تا کوچه امنیت مناسبی جهت پارک خودرو داشته باشد.

مبلغ اجاره بهای این واحد اقامتی به ازای هر شب از ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

اجاره اتاق دو نفره دنج در مهمانپذیر تهران

مهمانپذیر تهران در محدوده کریمخان زند یکی دیگر از واحدهای اقامتی است که می‌توانید برای اجاره آپارتمان ارزان در تهران انتخاب کنید.

فضای داخلی این مهمانپذیر به صورت دربست با حیاط اشتراکی و بدون پارکینگ در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

البته باید اضافه کنیم که محیط بیرونی مهمانپذیر از امنیت بالا و فضای کافی جهت پارک خودرو برخوردار است. پارکینگ عمومی هم تنها در ۳ دقیقه ای از ساختمان مهمانپذیر قرار گرفته است.

مبلغ اجاره بهای این مهمانپذیر برای روزهای اول هفته ۵۰۰ هزار تومان و برای روزهای آخر هفته ۶۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 اجاره سوئیت مبله در دروازه شمیران 

و اما آخرین گزینه که می‌توانید به عنوان یک واحد اقامتی ارزان قیمت در تهران انتخاب کنید، یک سوئیت مبله ۲۵ متری در طبقه زیر همکف در محدوده دروازه شمیران تهران است.

این سوئیت که در یک ساختمان در خیابان انقلاب تهران واقع شده به صورت دربست و بدون پارکینگ در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

موقعیت مکانی بسیار ویژه و دسترسی آسان این اقامتگاه به بزرگراه امام علی و بزرگراه صیاد شیرازی باعث شده تا همواره یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های ارزان قیمت در تهران باشد.

همچنین مبلغ اجاره بها برای اقامت در این سوییت به ازای هر شب ۵۴۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا