جاذبه های گردشگری تهرانکسب و کارهاهتل های تهران

ارزان‌ترین ویلاهای کردان

همانطور که میدانید کردان یکی از خوش‌نام‌ترین مناطق گردشگری و توریستی در نزدیکی تهران است که به دلیل هم‌جواری پایتخت تقریبا در تمام طول سال مسافر دارد. اگر هزینه‌های اقامت امان دهند می‌توانید آخر هفته‌های متفاوتی را در طبیعت کردان سپری کنید. اینجا یک ییلاق خوش آب‌وهواست که چند سالیست به پاتوق محبوب تهرانی‌ها برای فرار از دود و دم و شلوغی پایتخت تبدیل شده است.

همانطور که توقع می‌رود در سفر کردان پیدا کردن یک ویلای درجه یک برای اقامت سخت نیست؛ چرا که در این محدوده امکانات اقامتی متنوعی برای اجاره در دسترس است، از خانه‌های محلی و سوئیت‌های اقامتی کوچک گرفته تا ویلاهای استخردار و لاکچری، اینکه شما کدام مورد را برای اقامت در کردان انتخاب می‌کنید به بودجه و سلیقه‌ی شما بستگی دارد.

از آنجایی که مسئله اقامت و اجاره ویلا در کردان جز پرهزینه‌ترین موارد سفر است، اجاره ویلای ارزان می‌تواند هزینه‌ها را تا حدود بسیار زیادی کاهش دهد. کسانی که معمولا زیاد سفر می‌کنند و یا به دلایلی دنبال سفرهای کم خرج می‌گردند ترجیح می‌دهند برای اقامت به دنبال ویلاها و یا سوئیت‌هایی بروند که در عین تمیزی و امکانات مورد نیاز اجاره بهای کمتری داشته باشند.

در این مطلب به سراغ اجاره ویلا ارزان در کردان رفتیم که علاوه بر خدمات با کیفیت و تمیزی ویلا اجاره بهای مقرون به صرفه‌ای دارند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی در ساوجبلاغ 

این اقامتگاه بوم گردی در محدوده برغان واقع در کردان استان البرز قرار دارد که با ظرفیت ۵ نفر در اتاق‌های ۱۵ متری به صورت دربست با حیاط اشتراکی بدون پارکینگ اختصاصی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

این اقامتگاه با نمای کاهگل و آجر حس و حال زندگی در یک خانه روستایی را به شما هدیه می‌کند. دسترسی از این اقامتگاه به اماکن تفریحی گردشگری و توریستی منطقه ساوجبلاغ و کردان مانند رودخانه آغشت، آبشار و مسجد تاریخی برغان و پل تاریخی برغان بسیار راحت است.

شما می‌توانید برای اقامت در این اقامتگاه بوم گردی اتاق موردنظرتان را از پیش رزرو کرده و با پرداخت اجاره بهای ۴۵۰ هزار تومان به ازای هر شب با تعداد نفرات مشخصی از فضای این اقامتگاه استفاده کنید.

اجاره ویلا باغ تک خواب در برغان 

این اقامتگاه یک خانه ویلایی ۷۰ متر در محدوده برغان است که با ظرفیت پذیرش ۲ تا ۶ نفر به صورت دربست با حیاط اشتراکی و پارکینگ اختصاصی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. ساختمان این ویلا دو طبقه دارد که واحد مذکور در طبقه همکف آن واقع شده است. مالک این بنا در سمت دیگری از باغ سکونت دارد و حیاط به صورت اشتراکی با مالک در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

مبلغ اجاره بهای این واحد اقامتی به ازای هر شب از ۴۵۰ هزار تومان شروع می‌شود.

اجاره سوئیت نوساز در روستای ورده کردان 

گزینه پیشنهادی بعدی برای اجاره ویلا در کردان با قیمت مناسب یک سوئیت نوساز ۱۰۰متری با ظرفیت پذیرش ۴ نفر است که در محدوده روستای ورده کردان واقع شده است.این اقامتگاه به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. 

مبلغ اجاره بهای این سوئیت اقامتی برای روزهای اول هفته ۴۵۰ هزار تومان است که برای روزهای آخر هفته تا ۶۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.

اجاره ویلا دو خواب استخردار در چهارباغ 

گزینه پیشنهادی بعدی که با امکانات فوق العاده و مبلغ اجاره بها مناسب برای اجاره در محدوده کردان به شما پیشنهاد می‌شود یک ویلای دو خوابه استخردار در چهارباغ است. این ویلای ۱۳۰ متری استخردار با ظرفیت پذیرش ۶ تا ۸ نفر به صورت دربست با حیاط اختصاصی و پارکینگ در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. این ویلا در فضای آرام و دنج در چهارباغ کرج واقع شده و مسیر منتهی به آن تا درب ویلا آسفالت است .

این ویلا مجهز به یک استخر روباز آب سرد در حیاط و امکانات تفریحی مانند فوتبال دستی در داخل ویلاست. اگر قصد برگزاری جشن و میهمانی در این ویلا را دارید باید اضافه کنیم که میزبان این ویلا امکان برگزاری مهمانی با هزینه جداگانه را برای مهمانان فراهم کرده است .

 مبلغ اجاره بهای این ویلا در ایام عادی ۵۵۰ هزار تومان و برای ایام خاص و روزهای آخر هفته تا یک میلیون و پانصد هزار تومان  در نظر گرفته شده است.

  اجاره روزانه ویلای نوساز در آغشت 

گزینه بعد یک خانه ویلایی ۵۰ متری و نوساز ز در کردان است که با ظرفیت ۳ تا ۴ نفر به صورت دربست با پارکینگ در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

اگر برای استراحت آخر هفته در نزدیکی پایتخت به دنبال ویلایی با چشم اندازی به سمت طبیعت بکر کردان هستید این ویلا گزینه مناسبی برای شماست. بد نیست بدانید که از قسمت شمالی این سوئیت چشم انداز بسیار عالی به سمت رودخانه و درختان چنار دارید. در تراس خانه هم صندلی و تخت برای دور هم نشستن و استفاده از هوای پاک و تمیز فراهم شده است.

از دیگر امکانات این ویلا می‌توان به میز فوتبال دستی و تاب اشاره کرد. مبلغ اجاره بهای این ویلا در روزهای اول هفته به ازای هر شب ۵۵۰ هزار تومان است که در روزهای آخر هفته تا ۷۵۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی در برغان 

آخرین گزینه برای اجاره ویلا ارزان در کردان یک اقامتگاه بوم گردی در برغان است. این اقامتگاه بوم گردی در محدوده برغان واقع در کردان استان البرز قرار دارد که با ظرفیت ۲ تا ۵ نفر در اتاق‌های بیست متری به صورت دربست با حیاط اشتراکی و پارکینگ اختصاصی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

این اقامتگاه با نمای کاهگل و آجر حس و حال خوبی از زندگی در دل طبیعت را به شما می‌بخشد. اقامتگاه دارای ۳ اتاق است و امکان سرو غذا با پرداخت هزینه جداگانه در اتاق میهمان فراهم شده است. همچنین اقامتگاه دسترسی بسیار خوبی به دهکده ورزشی چهارباغ و باشگاه اسب سواری دارد. از مسیر اتوبان تهران کرج می‌توان به سادگی به این اقامتگاه بوم گردی در برغان رسید.

مبلغ اجاره بها برای اقامت در این اقامتگاه بوم گردی در تمام طول هفته به ازای هر شب پانصد و هفتاد هزار تومان در نظر گرفته شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا