جاذبه های گردشگری تهران

رستوران گیاهی زمین تهران

رستوران گیاهی زمین تهران از جمله رستوران های وگان و گیاهی پایتخت است که محیطی خوب و جذاب دارد. بنیانگذار این رستوران هومن حکمتی، فرزند شهید سرلشکر خلبان همایون حکمتی است و طراحی غذاها را نیز خود وی بر عهده دارد. این رستوران با شعار «غذای کاملا گیاهی = غذای عاری از خشونت» فعالیت می کند و انتخاب های خوشمزه ای را پیش روی وگان ها و گیاهخواران می گذارد. حتا همه چیزخواران هم از غذاهای سالم این رستوران لذت می برند و آنها را خوش رنگ و لعاب توصیف می کنند. نکته جالب در مورد این رستوران تخفیف ۳۰ درصدی نوشیدنی های درمانی اش برای کودکان سرطانی و همه خلبانان شکاری است.

رستوران گیاهی زمین تهران رستوران گیاهی زمین تهران

برای افرادی که گیاهخوارهستند و یا به غذاهای گیاهی علاقه‌مندن، پیدا‌کردن رستورانی که هم کیفیت خوب و هم منوی متنوعی داشته باشد، کار سختی است.رستوران زمین، رستوران دوست‌داشتنی و دنجی می باشد که علاوه بر سرو طیف متنوعی از غذاهای ارگانیک و گیاهی، محصولات مخصوص گیاهخواری رو هم برای فروش دارد.

رستوران گیاهی زمین تهران رستوران گیاهی زمین تهران

رستوران گیاهی زمین تهران انواع محصولات خوراکی و غیرخوراکی مثل انواع غذاهای گیاهی آماده‌سازی‌شده، ادویه‌جات، روغن‌، دمنوش، برنج و حبوبات و در کنار این‌ها انواع عود، جا عودی و اسانس عود به فروش می‌رسه. فضا و دکوراسیون دیواره‌های چوبی و فضای کلبه‌‌ مانند رستوران زمین و وجود تعدادی گلدون رنگی و فضای سبز، توجه زیادی رو به خودش جلب می‌کند و به عنوان یک رستوران کاملا گیاهی ظاهر جذاب و مرتبطی دارد. این رستوران دو فضای مجزای داخلی و بیرونی دارد.
منوی رستوران زمین، تماما گیاهی هستند و تنوع خوبی هم دارند. در این منو از انواع نوشیدنی درمانی گرفته تا انواع پیتزا، پاستا، برگر، کباب، سالاد، پیش‌غذا و در کنار این‌ها طیف متنوعی از غذاهای اصلی و موردی هم به عنوان غذای روز وجود دارد. غذای روز رستوران عموما غذاهای ایرانیه و با برنج قهوه‌ای و یا برنج ایرانی سرو می‌شود. انواع پروتئین‌های گیاهی و همچنین سوسیس و کالباس‌های گیاهی هم بین موارد منو به چشم می‌خورند.

رستوران گیاهی زمین تهران رستوران گیاهی زمین تهران
احتمالا در منوی رستوران زمین غذایی به اسم «سینی رهایی زمین» توجه شما را جلب خواهد کرد. این غذا شامل سوپ، لازانیای ایتالیایی، پلوی الهه‌ی سبز، کشک بادمجان، بورانی اسفناج، سالاد شیرازی، برشی نان سیر، برشی پیتزا، شربت بهارنارنج و شیرینی کلمپه می‌شود.
رستوران زمین برای گیاهخواران و حتی گوشت‌خوارانی که می‌خوان خوراکی‌های گیاهی رو جایگزین غذای بعضی از روزهای هفته‌شون کنن، می‌تونه گزینه‌ی مناسبی باشد.

رستوران گیاهی زمین تهران رستوران گیاهی زمین تهران

دکوراسیون رستوران زمین:

فضای داخلی با میز و صندلی‌های فلزی و نسبتا قدیمی پر شده و سقف کوتاه و نور کمی دارد. بخاری قدیمی‌ هم در قسمت انتهای فضا وجود دارد. برای واردشدن به رستوران از خیابون به در چوبی و جالبی می‌رسید و با فضای دوست‌داشتنی حیاط رستوران زمین مواجه می‌شوید. دیواره‌های ساختمون اصلی چوبین و در قسمت وسط فضا آب‌نمایی قرار گرفته است که حس‌و‌حال تازگی را منتقل می‌کند. بر روی دیوار قرمزرنگ، المان‌های دکوری چوبی و گلدون‌های دیواری نصب کرده اند. در قسمت‌های مختلف فضا از گلدون‌ها و گیاهان سبز استفاده شده است و میز و صندلی‌های تیره‌ای در فضای حیاط چیده شده اند. به طور کلی فضای رستوران حس‌وحال وقت‌گذروندن کنار کلبه‌ی چوبی و دنجی رو تداعی می‌کند.

آدرس:تهران، شهرک غرب، فاز ۵، خیابان سیمای ایران، خیابان پردیسان
۰۷:۰۰ صبح تا ۲۳:۰۰

1-4 رستوران گیاهی زمین تهران

1-5 رستوران گیاهی زمین تهران

1-6 رستوران گیاهی زمین تهران

1-7 رستوران گیاهی زمین تهران

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا